Polisi Pemulangan Barang
Pemulangan barang bagi penghantaran antarabangsa
Harap maaf, kami tidak dapat menerima pemulangan barang bagi penghantaran antarabangsa.
Pembelian barang dengan penghantaran ke luar negara selain Malaysia adalah atas risiko sendiri. Namun jika anda membeli melalui kedai kami di platform Shopee/Lazada, anda boleh menekan butang `Return/Refund`dan selebihnya mestilah melalui platform tersebut.
Bagaimana saya mahu memulangkan/menukar barang?
Proses penukaran/memulangkan barang hendaklah melalui platform yang anda order, sama ada di website ini atau kedai Shopee/Lazada kami. Hubungi khidmat pelanggan kami untuk kami bantu.
Bolehkah saya terus walk-in kedai untuk membeli barang yang saya mahu?
Boleh, tapi mestilah maklumkan pada khidmat pelanggan kami terlebih dahulu sebelum datang.
Bolehkah saya cancel atau edit order saya?
Ya boleh. Jika di website, sila hubungi khidmat pelanggan kami. Jika anda order melalui kedai Shopee/Lazada kami, boleh tekan 'cancel order' atau edit alamat anda sebelum kami pos barang anda.
Saya dah order barang, bila boleh sampai?
Alhamdulillah terima kasih atas pembelian anda. Kami akan pos barang anda dalam 1 hari bekerja dan penhantaran akan dilakukan oleh kurier dalam masa 2-3 hari bekerja bagi semenanjung Malaysia.